Ihan näin aluksi, kyllä, olen edelleen elossa.

Toiseksi, pahoittelen tätä pitkääpitkää täydellistä poissaoloani mitä hartaimmin ja joudun jälleen kerran vetoamaan teidän kärsivällisyyteenne, jota taas aion koetella.

Kolmanneksi sitten (vasta) se pääasia, josta ajattelin ilmoitella. Elikkäs sims-koneemme päätti sanoa "poks" ja kaikki katosi sen sileän tien. Aivan, nyt te vedätte dramaattisesti henkeä, sillä näin on käynyt ennenkin edellisten projektien kanssa ja kaikki työ on valunut harakoille. Mutta minulla onkin ilouutinen, tästä maata mullistavasta tragediasta huolimatta, ei tarvitse kuolla säikähdykseen. Esitän surunvalittelut niille, jotka niin ehtivät jo tehdä.
Sillä kaikkien suureksi yllätykseksi, minulla on kerrankin varmuuskopiot! Vuodelta nakki ja muussi, mutta siltikin myös tämä pelipiiri on saatu sisällytettyä.
Ongelma vain on ensinnäkin se, että olen laiska, että tähän lukuun ottamani melkein valmis kuvasarja katosi savuna tuuleen ja pitää ottaa kuvat uudestaan, mikä on koko projektin hitain työvaihe; sillä kuten useimmat varmasti ovat jo kuulleet sataan kertaan, pääsen (isoveljeni on äärimmäinen nörtti) ihan liian harvoin pelaamaan Simssiä ja minulla menee kaikkien enteiden mukaan ikuisuus ennen kuin saan edes asennettua levyt uudestaan koneelle.

Tämä oli siis taas näitä turhanpäiväisiä väliraportteja, joilla ei ole tärkeämpää sanomaa kuin pelotella teitä. Eli älkää murehtiko, halusin vain kertoa, että tässä saattaa taas kestää.

Miten niin Iloista joululoman loppumista kaikille.